koeviikko tuli ja meni.

saan keskiviikkona kokeet takaisin. odotan mainetta ja kunniaa ruotsin kurssista ja kemian kurssista toivon saavani vähintään kahdeksan. kahdeksan on se huonoin. muiden mielestä on hienoa kun saa aineesta kuusi tai seitsemän. minun asteikkoni on tavallisen 4-10 sijasta 8-10. asteikollani ei ole välttävää. eikä mitään muuta kuin hyvää ja mahtavaa. sitä minulle aina kuuluukin.

ahdistaa. sisko on täällä enkä voi mennä vessaan. en tiennyt että tämä asia saa minut näin ahdistuneeksi. sisko teki itselleen vohveleita ja syö niitä onnellisena vaniljajäätelön kanssa ja minua ahdistaa. söin taas liikaa. miksi olen näin laiska ja tunnoton ja lihava? olin viikonloppuna käymässä ystäväni luona. painoin kaksi kiloa enemmän kuin vuoden alussa. mitä tapahtuu?

lähden pian tanssimaan. hajotan pääni mars voltalla bussissa ja yritän kasata itseni tanssitunnilla. enkä syö tänään enää mitään.varmasti.

entä jos saankin huonompia numeroita kun kahdeksan.

voi paska.